کد خبر:104525
پ
۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:

۱۲ روستای کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق برخوردار شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برخوردار شدن ۱۲ روستای کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برخوردار شدن ۱۲ روستای کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق خبر داد.

 

*** ۱۲ روستای کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق برخوردار شدند

 

به گزارش روستا، جمال معتمدی زاده با اشاره به اقدامات قابل توجه در حوزه برق رسانی روستایی در سال جاری از سوی شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد:

این ۱۲ روستا با ۱۶۷ خانوار اغلب در مناطق بسیار سخت گذر بوده که به دلیل قرار گرفتن در مسیرهای سخت گذر و نداشتن کُدروستایی تاکنون از نعمت برق بی بهره بودند.

از آنجا که یکی از مهمترین برنامه‌های توسعه‌ای صنعت برق در سال جاری برق رسانی به مناطق بدون برق است، خوشبختانه با تلاش این شرکت، مردم ۱۲ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد در شش شهرستان استان از روشنایی برق بهره‌مند شدند.

روستاهای چرخ مورشله دیلگون، دم دیلگون، بن ریز زی زی، دره جوجق طلعه زار رون، ده چاتی، ازجونک، لااسپید، مرزنگون ، چرو ، نیاب آب کنارو، پاراه شیخ سرکه و لپ لپو روستاهایی هستند که تا امروز فاقد برق بودند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه این پروژه‌ها به منظور خدمات بهتر به مشترکین انجام شده‌اند، یادآورشد:

این طرح‌ها در قالب ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، حدود شش کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۲۴ ترانسفورماتور در حوزه احداث، توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق روستایی اجرایی و به بهره برداری رسید.

این روستاها در شهرستان بویراحمد چهار روستا، چُرام چهار روستا، کهگیلویه یک روستا، بهمئی یک روستا، مارگون یک روستا و باشت یک روستا قرار دارند.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه